W jaki sposób mogę zapłacić za wybrane towary?
Poniżej przedstawiamy metody płatności w naszym sklepie:
Płatność realizujesz za pośrednictwem swojego banku. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia prosimy przelać kwotę zamówienia na konto:
Bank Millennium S.A.
Numer konta: 56 1160 2202 0000 0001 6791 1452
Under4you.pl
ul: Kś.J.Popiełuszki 2 M5
55-080 Katy Wrocławskie
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia lub imię oraz nazwisko.
Do realizacji zamówienia przystępujemy natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Płatność Kartą odbywa się w systemie płatności.pl , w którym krok po kroku zostaniesz poinstruowany, jak zatwierdzić swoją płatność.
Nasz sklep nie ma dostępu do numeru oraz daty ważności Twojej karty. Te dane są zapisane na serwerze firmy autoryzującej Twoją płatność – płatności.pl
Jest to innowacyje połączenie konta paypal z Twoim adresem e-mail. My, przyjmując taką formę zapłaty widzimy tylko 4 ostatnie cyfry numeru Twojej karty kredytowej oraz adres e-mail.
Opłata za zamówiony towar jest przekazywana pracownikowi Poczty Polskiej , podczas odbioru zamówionego towaru. Zwracaj uwagę na wygląd przesyłki. Jeśli towar jest uszkodzony lub niekompletny, spisz protokół i zgłoś nam reklamację.
Czy mogę odebrać zakupiony towar osobiście?
Obecnie nie ma takiej możliwości, ponieważ jesteśmy sklepem internetowym i zajmujemy się sprzedażą wysyłkową.
Czy mogę zakupić towary na firmę bądź w ilościach hurtowych i otrzymać na to fakturę VAT?
Nie ma takiej możliwości ponieważ ofertę naszego sklepu kierujemy tylko i wyłącznie do klientów indywidualnych. Zamówienie złożone po przez podmiot gospodarczy będzie anulowane. Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą prosimy o kontakt z firmą IMPORTPOL- naszym operatorem.
Jaką mam pewność, że wszystkie wasze towary są oryginalne?
Naszą markę budujemy od podstaw. Chcemy zdobyć zaufanie oraz zadowolenie każdego klienta. Wszystkie towary w naszej ofercie są oryginalnie zapakowane, posiadają certyfikaty oryginalności lub/i zebezpieczenia hologramowe, których podbrobić się nie da. Po drugie sprzedaż przez nas podrabianych towarów jest karalna. Jeśli mają Państwo w tej kwestii wątpliwości, proszę Pamiętać że każdy towar można zwrócić / wymienić w przeciągu 10 dni.
Dlaczego nie macie w swojej ofercie wszystkich towarów, które znajdują się na stronie producenta?
Jest to związane bezpośrednio z polityką naszej firmy i kontrahenta. W obecnym czasie nie tylko koncentrujemy się na sprzedaży internetowej ale również stacjonarnej pod tą samą marką.